221 -230



221
*Her kazanan zalim, her kaybeden de masum değildir.

222
*Kaybettiği içim masum koyun postuna bürünen kurtlara bakınca tiksinmekten kendimi alamıyorum.

223
*Bu tuhaf bir eğilim ama tüm kaybedenlerin genlerine işlemiş sanki: kendini masum göstermek.

224
*Bence kelimeler sorun da değil, çözüm de.

225
*Her mesleğin dışarıdan bakınca alamet-i farikası olan bir şeyi var herhalde; bu yüzden hiç yazara benzemiyorum; o neyse ben de yok!

226
*"Hiç yazara benzemiyorsunuz." dedi hiç okura benzemeyen.

227
*Kendi adıma alacağım kararları başkalarının adına alıyormuş gibi yapıyorum, çok zevkli oluyor.

228
*Sorulardan ve cevaplardan korkmuyorum; her şeye bir cevabım var gibi; ama beni korkutan kuşkularım.

229
*Bir şekilde yanılacağız; umutta ya da umutsuzlukta!

230
*Yaşadıklarım, doğaçlama bir maceradan başka bir şey değil.