501 - 510



501
*Kendi karanlığımdan bir çıkarsam sizi aydınlatacağım, hiç merak etmeyin.

502
*Sıkıntısını çektiğim şeylerden biri de, sevgi ve nefretimi insanlar arasında eşit olarak dağıtamamak.

503
*Ben ayak oyunlarına gelemem, o yüzden bu dünyaya pek ayak uyduramıyorum.

504
*Ölünce daha çok yaşayacağım.

505
*Bazı kelimelerin insan ruhunda uyandırdığı titreşimin etkisini bilmekle birlikte ben, söylenmeyenin daha hakiki olduğunu düşünüyorum.

506
*Bir insanı hiç tanımadıysanız onu çok sevmişsinizdir.

507
*Zaaflarım seviyorum, bana insan olduğumu hatırlatıyorlar ve aynı zamanda ayağımı denk almamı!

508
*Susuzluğunuz daha çok susadığınızda geçer.

509
*Zamanından önce şımarttığınız tüm yetenekleriniz sizi hüsrana uğratır.

510
*Miraca çıkmak için sadece dua etmek yeterli olsaydı, sen de bilirsin ki bunu ilk yapacak ben olurdum; ama ben önce Alaaddin'den uçan halısını istedim.