541 - 550


541
*Oyunu çözerseniz, taşların hepsine sahip olmak zorunda olmadığınızı anlarsınız.

542
*İnsanın çekememezlik gösterdiği ilk şey karşısındakinin mutluluğudur.

543
*Ben her şeyi nefret edene kadar severim.

544
*Tüm yazdıklarım, zihnimin sessizliğinin hüküm sürdüğü her yerde bir anlam kazanır.

545
*Özlemin yükünü hafifletmek için kendimi de alıp bunca uzaklara geldim ben!

546
*Çok uzun süre yaşarsanız, tanıdığınız ölülerin sayısı canlılardan çok olur.

547
*Ben gerçek olamayacak kadar çok kendime benziyorum.

548
*"Sana kendimi emanet edip gitsem, bana göz kulak olur musun?" dedi Mecnun çöle.

549
*Cennete gidersem, ki bu ihtimaller arasında hala var, çöl ortasındaki küçük bir vahada tek başıma yaşamak istiyorum.

550
*İnsanın sahip olduğu en köklü duygu sanırım korku; tüm düşünceler ona bakarak kendine çekidüzen veriyor.