1281 - 1290



1281
"Kendimi takip etsem kesin sessize alırdım."

1282
"İnanılmaz bir kitaptı, ben de tek kelimesine inanmadım."

1283
"Sizi ilgilendiren pek çok şey beni hiç ilgilendirmiyor, beni ilgilendiren pek çok şey de sizi hiç ilgilendirmez."

1284
"Aklıma bir fikir geldi, tam kalkacakken, biraz daha otursaydın, dedim, demez olaydım, bir daha aklımdan çıkmadı."

1285
"Artık kendimi oldukça yorgun ve ömrünün son günlerine yaklaşmış bir ihtiyar gibi hissediyorum." cümlesi bir roman için harika bir giriş cümlesi olabilir."

1286
"Yazmakla ilgili çok düşününce yazmaya fırsat kalmıyor."

1287
"Konuyla ilgili bir atasözü vardı ya o artık yok!"

1288
"Bir şeyi büyütmek kadar küçük görmek de bir abartma şeklidir!"

1289
"Ömer Seyfettin'in en beğendiğim öyküsü "Yüksek Ökçeler"dir. Çünkü etrafınızda dönen dünyayı fark edersiniz ve bu sizi kesin mutsuz eder!"

1290
"Sakız çiğnemiyor da sanki beynimi geviyor ağzının içinde halleri."