1321 -1330



1321
"Kendimle aramdaki mesafeyi bir karışa kadar indirdim."

1322
"Arkanızdan konuşulmasından rahatsızsanız ileride U dönüşü var!"

1323
"Hepiniz iki yüzlüsünüz!" diye bağırdı adam, "Benim yaptığım sadece yüzsüzlük!" diye de eklemeyi ihmal etmedi."

1324
"Uzun süre ilham gelsin diye bekledim. Baktım gelmiyor, ben gittim. Biraz tartıştık, biraz daha tartıştık, sonra kavga ettik. Bir daha onu hiç görmedim, ben komadan çıktığımda ülkeyi terk ettiğini söylediler."

1325
"Üzgünüm, dur biraz daha üzüleyim de bu geçsin!"

1326
"Kendimi bıraktığım yerde bir türlü bulamıyorum."

1327
"Hiçbir şey yapmamak için her şeyi yapıyorum, yine de yapacak bir şeyler çıkıyor."

1328
"İnsanların yüzleri gibi sözleri de eskir."

1329
"Mutluluğun önüne isteklerden engeller koymuşlar."

1330
"Kendi kendine konuşmayan insanların sizinle konuşmasını nasıl beklersiniz!"