1431 - 1440



1431
"Ömrümüzün çoğunu bizi bu dünyaya getiren asıl sebebi görmezlikten gelmeye çalışarak geçiririz."

1432
"Benim üzerime içini dökme!"

1433
"İntiharını doğal bir ölüm gibi göstermek için kendisini doğal gazla zehirlemiş."

1434
"Siz üşengeç misiniz?" diye sordu sakince karşısındaki. Durumunun böyle basit bir şekilde açıklanmasını uygun bulmadığı için, "Hayır, üşengeç değilim, dedi diğeri, ben sadece  bir kaplumbağayım!"

1435
"İçimde bir huzursuzluk var ama sanki yok gibi de."

1436
"Boş sözleri bırak insanlar güzel şeyler duymak istiyorlar." dedi öfkeyle. "Biliyor musun," dedi diğeri, "burada yazdıklarımı okurken duyacakları tek ses bilgisayarın fanı olacak!"

1437
"Ben kendime geldikçe o başka yere gidiyor."

1438
"Seni anlıyorum ama o kadar sevinme, çünkü yanlış anlamıyorum!"

1439
"Yazacak ne güzel şeyler var, kalemi getirin!"

1440
"Not defterime roman düştüm."