841 - 850



841
"Hiçbir şey yapmamak için her şeyi yaparsın ama bir şey seni hiç rahat bırakmaz!"

842
"Hesabım Marslı teröristler tarafından ele geçirildiğinden beri bana ait değil." Bu mesajı da ben yazmıyorum, aslında ben yazıyorum ama yazan ben ile adına yazdığım ben aynı ben değil, biraz karışık gelmiş olabilir normal olarak, zaten bu hesabın sahibi de anormal değil.

843
"Ona hatalarımı öğreteceğim, doğruyu nasıl olsa bulur!"

844
"Özgünlük bir üslup meselesidir; yoksa hepimiz beş yüz kelimeyle konuşuyoruz."

845
"Hiçbir metin hayat kadar ürkütücü değil."

846
"Şu dünyadan can sıkıntısı ile endişeyi çıkarsak cennet gibi yer olur."

847
"Her şeye sahip olanın can sıkıntısı bitmiyor; hiçbir şeyi olmayanın endişesi..."

848
"İnsan rüyasını anlatırken bile içerisine bir şeyler sokuşturmaktan kendini alamıyor. Ondan sonra rüya tabirleri oluyor, Güya Tabirleri."

Not: Güya Tabirleri yeni kitabımın adı.... Bir rüya toplayıcısının başından geçen olayları anlatıyor. Sakallı Rus'un dediği gibi: "Her şey tamam bir yazması kaldı."

849
"Her şeyi tamam ama yazmadığım on beş tane romanın var."

850
"Çok şükür ki dünyaya bir daha gelinmiyor."