911 - 920



911
"Meydanbaşı Mezarlığı'nın arkasındaki arsa mezarlığa dahil edilmiş. Baya bir yer açılmış. Ama yine de siz beni Göztepesine gömün, fazla ayak altı olmasın!"

912
"Sosyal Medya Koordinatörümü görevden aldım, ben kaostan hoşlanırım, düzene dahil olmak hiç hoş bir şey değil!"

913
*Kafamın içine bir köpek balığı attım, Susuzluktan öldü! İçeride kocaman bir çöl varmış.

914
*Çok şey hakkında hiçbir şey bilmiyorum; ama hiçbir şey hakkında çok şey biliyorum.

915
"Öldükten 24 saat sonra sizi tanıyan 100 kisinin 87'sinin hafızasından silindiğinizi biliyor muydunuz?"

916
"Ben çok mutlu bir insanım ve bu sizi hiç ilgilendirmez."

917
*Boşluk!

918
*Benim hakkımda ne düşündüğünüzü gerçekten bilmiyorum, ama sizin hakkınızda ne düşündüğümü tahmin edebiliyorum.

919
"Dün gece dünya ile bağlantı kuramadık."
Ahiret Af İşleri Genel Müdürlüğü

920
*Vaktinde yola çıkarsanız, koşmak zorunda kalmazsınız.