941 - 950



941
*Sevdiğiniz insanlara yapacağınız en büyük ‪iyilik‬, onların sizden kurtulmasına yardımcı olmaktır.

942
*Asla unutmayacağımı söylediğim birçok şeyi hatırlamıyorum.

943
*‪‎Kalabalık, çok büyük bir azınlıktır!

944
*İnsanın en az kullandığı şey kendi aklıdır.

945
*Ben namazı bile cemaatle kılındığı için camide kılmıyorum, cemaatlerle ilgili düşüncem bu kadar nettir!

946
*Tıpta çağ atladık artık hiç kimse yüzyıl önceki hastalıklar yüzünden ölmüyor!

947
*Herkes kendi şeyhinin gerçek şeyh olduğuna inanıyor, putperestler de sadece kendi putlarının onları Allah'a yaklaştırdığına inanıyorlardı.

948
*Teselli etmeyi abartanlar, sizin durumunuza düşmediği için en çok sevinenlerdir.

949
*Bazı şeylerin kesin mantıklı bir açıklaması vardır, ama bu açıklamanın size mantıklı gelme olasılığı oldukça düşüktür.

950
*Bazı alışkanlıkların bırakılması için profesyonel bir desteğe ihtiyaç var. "Kitap okumayı birkaç gün bırakıyorum, sonra yine başlıyorum."