1481 - 1490



1481
*Gerçek hayat diye bir şey yok, hepsi benim kafamın içinde.

1482
*Paralel evren diye bir şey yok, olsa ben bilirdim. Ama ahiret var, bildiğimden değil inandığımdan söylüyorum.

1483
*Söz bir ağızdan çıkar ama binlece kulak tarafından farklı şekillerde anlaşılır.

1484
*Birkaç tweet boyunca alternatif bir düşünme çizgisi izleyip, farklı bir istikamette yanılgıya düşmeyi planlıyorum.

1485
*Benim üzerime içini dökme!

1486
*Sabah uyanır uyanmaz hayatta olup olmadığını kontrol ediyorum!

1487
*Bazı kalpler tek kişilik türbe, bazıları ise şehir mezarlığıdır.

1488
*"Sadece ben mi yapıyorum?" diye geniş bir kitleyi etkisine almış ve hızla yayılan bir normalleştirme hastalığı var ve derhal müdahale edilmesi gerekiyor.

1489
*Şair, filozofların düşünerek ulaştıkları noktaya hissederek ışınlanan kişidir.

1490
*İyi romanlarda gereksiz sözcük bulunmaz, bulunması zaten anlatım bozukluğuna sebep olur.