1967 - 1999



1967
*Her şeyin bir kısmı dünyadadır.

1968
*Burada dikkatleriniz ister istemez dokuz numaralı dipnota kayıyor olsa gerek.

1969
*Zaman, yaşlı karıncanın bastonunun hac yolculuğunda çıkardığı sestir.

1970
*Bir yağmur damlası cehennemden getirdiğimiz tüm ateşi bir anda söndürebilir.

1971
*Arabası kirden gözükmüyor diyecekler ama bilmiyorlar ki onun içi temiz.

1972
*Yazmadığımız onca fikir nereye gidiyor sessiz sedasız.

1973
*Beni anladıktan sonra seninle yürümenin ne anlamı var ki!

1974
*Dünyanın ne kadar aldatıcı olduğunu biliyoruz, değil mi?

1975
*Hayatına bir anlam uyduramayanlar, aradıkları anlamı burada bulabileceklerine inanarak düştüler yola.

1976
*Hayatımız kelime oyunu yaparak geçti.

1977
*Ölüm döşeği uçmak için harika bir kalkış pistidir.

1978
*Tanrı sorulara cevap vermez!

1979
*Yeni yazacağım "Roman" bir üçleme olacak. İlk kitap, "Giriş" ikinci kitap, "Gelişme" ve son kitap da "Sonuç" adına sahip olacak.

1980
*Biz tüm o mantıklı duruşumuzun altında vicdanları durmadan sızlayan duygusallarız.

1981
*Mezhep Federasyonları arasındaki işbirliği ve düzeni sağlayan bir özerk kurum olsun Diyanet İşleri Federasyonu.

1982
*Neden bir Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Diyanet İşleri Başkanı olmuyor!? 

1983
*Sakız çiğnerken şiir okunmaz!

1984
*Hüznümü sakladığım yeri bulamıyorum, o yüzden bu tarifsiz neşe!

1985
*Evde çay ve edebiyat bedava yapılabiliyor. 

1986
*Affedersiniz, sizi anlamak için ne kadar çaba sarf etsem de sözcükleri olmayan cümlelerden bir yere varamıyorum.

1987
*Affedersiniz, ne kadar uğraşsam da hayat hikayemi 140 karaktere sığdıramadım.

1988
*Affedersiniz, buradan biraz önce kırmızı başlıklı bir kız geçti de kurdun telefon numarasını verebilir misiniz?

1989
*Bu ülkede insanlar doğaçlama yaşar ve ölür.

1990
*Affedersiniz, hayat hikayemi hayal ettiğim gibi yazacak olan yazar burada mı oturuyor?

1991
*Affedersiniz, elinizdeki kısa çöpü başkasının çekmesini kabul edemem ben buradayken.

1992
*Affedersiniz, tabi ki beni takip edebilirsiniz ama ben şu an olduğum yerde uzun süre durmayı planlamıyorum.

1993
*Affedersiniz ya da etmezsiniz!

1994
*Affedersiniz, yaşadığınız bu hayata nasıl tahammül edebiliyorsunuz; müsaade ederseniz sizin yerinize intihar etmek istiyorum!

1995
*Affedersiniz, görünmez adamın biraz önce buradan geçtiğini gördünüz mü?

1996
*Affedersiniz, o beklediğiniz mektubu yazdım ama ne adınızı ne de adresinizi bilmiyorum!

1997
*Bir gün tüm kahramanlar aradan çekilir ve geriye sadece anlatıcı kalır.

1998
*Her şey, çok kalabalık!

1999
*Ofsayt, topu ve oyuncuyu oyunda kalmaya mecbur bırakan bir kuraldır.