2134 - 2166


1134
*Şu karıncaya öykünme işini bir Ağustos böceği olarak hiç kimseye yakıştıramıyorum!

1135
*Mezarlığın girişine, bayramınız mübarek olsun, yazmış belediye; birinin kaynanası falan öldü herhalde!

1136
*Esnafın bahsettiği o kuru kalabalık bendim çarşıdaki!

1137
*Habil'in koçu kurban kabul edildiğinden beri vejetaryenler Kabil'in tarafındalar!

1138
*Ve bir dana daha kurban olmak için kendisine bıçak arıyor!

1139
*200 sayfadan fazla roman yazmak yasaklansın!

1140
*Deliliği övecek kadar akıllı olamadım hiç!

1141
*Her gün bir sonraki günün arifesidir. Böylece her gün aynı zamanda bayramdır!

1142
*Benim altıncı hissim çok kuvvetlidir, diğer beşini evire çevire döver.

1143
*Gidip ölü sezonda arabayı mı yıkasam eline yüzüne bakılacak gibi değil!

1144
*Ben yanlış tabir edilmiş bir rüyayım!

1145
*Usta kasaplar için hızlandırılmış acemilik dersi verilir!

1146
*Katil cenazesinde gözyaşı döken palyaçolar dolaşıyor mezarlığın çevresinde.

1147
*Bir de çıkıp demiyor ki yaprak sarması işte, yemekten sayılmasının tek nedeni çektirdiği meşakkat!

1148
*İçimi kaplayan siste kurtlar dolaşıyor ve korkudan kalbimi ateşe verdiler.

1149
*Hayal gücün yatırım yap, ben birçok kez batırdım ama olsun!

1150
*Bütün temizliği arefe günü yapıp adına bayram temizliği demek size hiç yakışmıyor!

1151
*Bayramdan hemen sonra okul açılıyor, asıl kurban o zaman oluyorum işte!

1152
*Hanıma sordum. Göbeğim kaç aylık gösteriyor. Altı, dedi. Yuh, dedim, üç ayda o göbeği ben nasıl eriteceğim!

1153
*Teşrik tekbirleri hiç aklımdan çıkmıyor, durmadan tekbir getiriyorum, kaotik bir durum var!

1154
*Sevgide sözcüklere ne gerek var!

1155
*Bizde kurban bayramı dörde ayrılır, 1. gün, 2. gün, 3. gün ve 4. gün olarak!

1156
*Onbinlerce acemi kasap kurbanlarını başarıyla kesti.

1157
*Sıyırmışsın sen! Evet, kemikte hiç bırakmadım!

1158
*Allahtan kombinem vardı, yoksa bayram namazında yer bulamayacaktım.

1159
*Ben kendimi biliyorum ama yine de şıkları alayım!

1160
*Ben bayramın hayırsız yüzüyüm!

1161
*Bu bayram, gelecekteki bayramların eskisi olacağından, "nerede o eski bayramlar" sorusunun aynı zamanda cevabı oluyor!

1162
*Kurbanı kestikten sonra biten bayram yapsınlar!

1163
*Beynim saat gibi çalışıyor, ama bir kum saati gibi, birinin gelip çevirmesi gerekiyor!

1164
*Bazı kitapları ilk denemede okuyamazsınız, bazılarını da bir ömür boyu!

1165
*Umut, her zaman iyi gelir getiren bir yatırım aracı, çekinmeden çevrenizdeki insanlara umut verin!

1166
*Ağustos, sen gidince hep Eylül geliyor ve okullar açılıyor, bu kadar hüzün, bu kadar keder hep bu yüzden!