2067- 2099


2067
*Adam balkondan "Şampiyon ... " diye bağırdı. Bir kartal adamı kaptığı gibi dağın zirvesindeki aç yavrularına götürdü.

2068
*Beni herkes doğru anlıyor ama ben onlara yanlış şeyler söylüyorum!

2069
*Hiçbir şey anlatmayan tweetlerin iz'inde!

2070
*Zihnimizin bir köşesinde karanlık bir düğme var, basınca aynı ezberden tekrarlıyor acıyı!

2071
*Ortam hikayeye oldukça müsait!

2072
*Kalbini ellerime verdiler, zira beyin ölümü gerçekleşmişti!

2073
*Müsait değiliz, uykun bugün gitsin yarın gelsin!

2074
*Zihnimdeki kelimeleri parlatmak için okuyorum, çünkü okumadığım zaman kelimeler birer birer sönüyor ve geriye sonsuz bir karanlık kalıyor!

2075
*Birçok şekilde ölünebilir, ama hala yaşıyorum.

2076
*Yaşadım bildim; hayal kırıklığına uğradım.

2077
*Parmağımda mor mürekkep lekeleri olsun diye, klavyenin üzerine bir miktar mürekkep döktüm.

2078
*Bayram yaklaşıyor, bunun benim gibi asosyal biri için ne demek olduğunu tahayyül edemezsiniz!

2079
*Süt içmenin kültür ve sanat dünyasına katkıları hakkında tweet atmakta bana kaldı.

2080
*Sevmek ne kadar çok çaba gerektirmekteydi ve buna karşılık nefret için neredeyse hiçbir şeye ihtiyaç yoktu.

2081
*Artık sevmeyen bir kadını gözlerinden hemen tanırsınız!

2082
*Mutlak iyi de mutlak kötü kadar tehlikelidir.

2083
*Hastaneleri ortadan kaldırsak hastalıkların büyük bölümü de ortadan kalkar.

2084
*Belki de hayatın kontrolsüz bir düşüş olduğunu kabul edip ona mutlu bir son aramak yerine, iyi bir hikaye olmasına gayret etmeliydim.

2085
*de bağlacı da yarılığa dahil!

2086
*İnsan, çok matah biri sayılamayacağının farkında bile olsa, hep kendini diğerlerinden farklı bir yere koyma eğiliminde!

2087
*Elbette insana yakışan İslam'dır, ama insanın da İslam'a yakışması gerekir!

2088
*Her halükarda olup bitenleri boş yere anlamlandırmaya çalışmaktansa önüme bakmak en iyisiydi!

2089
*Bütün iyi adamlar bana benziyor!

2090
*Düşüncemi ifade etmek için yanlış bir yok seçtim, çeşmenin oradan sola dönmeliydim.

2091
*Birçok kez intihar ettim ama doğal yollardan Azrail ile karşılaşmadığımdan intiharımdan on beş dakika öncesine geri dönüyorum.

2092
*Muhtemelen intihara meyilli birisiyim.

2093
*Mühim olan isini iyi yapmak, Memleketin problemi bu zaten. Muslukçuysan da tetikçiysen de en iyisi olacaksın!

2094
*Kafamın içindeki tozlu çekmecelerde atacak tweet arıyordum, kayboldum.

2095
*İnsan küçük şeylerden mutlu olmaz, insanı mutlu eden her şey büyüktür!

2096
*Zamanda yolculuğa çıktım, geri dönemiyorum; ileri gitmekten başka çarem yok!

2097
*Ayakkabının kalleşi de topuktan vuruyor.

2098
*Gerçek değerini anlamak için kaybettiklerimin çoğunu bir daha hiç bulamadım.

2099
*Yalan hakkında söylenen sözlerin çoğu yalan!