191 - 200



191
*Televizyonu buzdolabına benzetiyorum, bir süre diri tutuyor ve sonra hızla çürütüyor. Yedi güzel adamı diriltecek ve sonra çürütecek!

192
*Sıkıntıyı, bedenim ruhuma -ki kendisi hakkında pek bir fikrim yok- dar geliyor, şeklinde açıklamak isterdim.

193
*Tüm kalabalıklardan uzak durun, etrafınızdaki kalabalık sizi daha iyi birisi yapmayacak.

194
*Hayatınız ve yaşadıklarınız arasında makul bir mesafe bırakın.

195
*Biraz önce bu dünyanın asıl sakinlerine bir fatiha okuyup geçtim.

196
*Benim derdim, yaşam ve ölüm arasındaki incecik çizgide yaşıyor olduğumuz halde kendimizi ölümden çok uzakta görmemiz.

197
*Ben aslında ölülere fatiha okumam, kendime okurum; onlara selam der geçerim.

198
*Yetinilen her şey yeterlidir.

199
*Takvimdeki tatil günlerini işaretleyerek çalışıyormuş gibi yapıyorum.

200
*Bizi yakından ilgilendiren her şey; çok önemli değildir.