201 -210



201
*Bazen yaşadıklarımızın bazen de hayallerimizin altında eziliriz.

202
*Durmadan ne düşündüğümü soruyor, düşünmediğim bir şeyi söyleyerek kendimi küçük düşürmeyeceğim; ama düşündüğüm her şeyi de söyleyecek değilim.

203
*Önemli bulduğum yerlere önceleri mim koyuyordum; şimdi ise kum saati çiziyorum ve kum saatinin iki haznesini de kumla dolduruyorum.

204
*Ya kendimden nefret edeceğim ya senden, tabi ki senden nefret etmeyi tercih ederim.

205
*Uzaklaşmak, susmak ve dua etmek; bu çağa uygun kavramlar değil!

206
*Müslüman olduğumuz için mi ahlaka ihtiyacımız yokmuş gibi davranıyoruz.

207
*Yaşamakta olduğum bazı şeyler daha önce yaşadığım bazı şeylere çok benziyor; sanırım dünya gibi zaman da yuvarlak.

208
*Noktalama işaretleri bizi, birbirimizden ayırıyor.

209
*Yaşadım, bildim; hayal kırıklığına uğradım.

210
*Aşırı beklentileriniz sizi er ya da geç hayal kırıklığına uğratacaktır; ve tabi ki hiçbir beklentinizin olmaması da...