321 -330



321
*Evliya Çelebi'yle hiç anlaşamıyoruz zira o gezmeyi, ben durmayı seviyorum.

322
*Bir romancının belgeye değil hayal gücüne ihtiyacı vardır; bir de iyi bir reklam kampanyasına...

323
*Bir romanın(!) sonunda kaynakça görürsem dudaklarımda alaycı bir gülümseme beliriyor ve zihnimde "Belgesel Roman" spotları yanıyor.

324
-Ne yazıyorsun?
-Belgesel Roman!

325
*Çoğu insan dünyaya yanlış zamanda geliyor; ya çok geç geliyorlar ya da çok erken; belki de tek vaktinde gelen ve bir türlü gidemeyen benim!

326
*İnsanlık o kadar hızlı ilerliyor ki biz zavallılar sadece sürükleniyoruz.

327
*Aklınız isyan etmiyorsa kalbiniz yanlış yoldadır.

328
*Ölürsem mezar taşıma yazılacak yazı için hatırlatma: "Ne bir renk kaldı ne de bir iz; meğer gelip geçen zaman değil de bizmişiz!"

329
*Durmadan konuşup beni çileden çıkaran ruhumu susturmak için yazıyorum.

330
*Zihninizi dağıtın, toplarken harika şeyler buluyorsunuz.