331 - 340



331
*Öfkeyle beslenen düşüncelerimin oldukça orijinal olduklarına inanıyorum.

332
*İnsanlığa atılan en büyük kazıklardan birisi; konuşarak sorunların çözülebileceği fikridir.

333
*Konuşarak sorunları asla çözemezsiniz; yazarak belki!

334
*Gecenin bir yarısında insan tüm yaşadıklarına rağmen içinde büyük bir boşluk hissediyorsa, Adem'le birlikte cennetten yeni kovulmuştur.

335
*Bizi her yediğimiz tokattan sonra diğerini dönmeye alıştıranlar şöyle söylüyor; Öfkeyle kalkan zararla otururmuş!

336
*Haklı bir öfkeyle ayağa kalkayım da nasıl oturduğumun bir önemi yok!

337
*Sabır dediğin şey taşar; hiç taşmıyorsa bir sıkıntı vardır.

338
*O kadar tekdüze bir hayatım olsun ki ben bile o düzeni bozmaktan çekineyim.

339
*Boşuna anneler günü paylaşımı yapmayın, bu günün anneler günü olduğuna beni kimse inandıramaz.

340
*Bugün bir deliyle fotoğraf çektirdim, kendimi oldukça akıllı hissediyorum!