431 - 440



431
*Hikayenin gelişme bölümündeyiz. Girişi hatırlamıyoruz, sonuçtan bihaberiz. Ve buna hayat diyoruz.

432
*Cehennem konusunda bir şüphem yok ama cennet konusunda tereddütlüyüm.

433
*Beni arızalarımdan tanıyabilirsiniz.

434
*Yaşamaya bir gün bile ara vermeyin!

435
*İzzet KOÇAK, 2007 yılında Van'da geçirdiği bir ameliyat sırasında masada kaldı. Herkese İzzet KOÇAK olarak kendini tanıtan kişi ise Jüpiter asıllı bir Marslıdan başkası değildir.

436
*Düşümde kendimi 7. kattan aşağı attım. Uyandığımda gittim, baktım bina 5 katlıymış.

437
*Düşünmemin tek bir sebebi var: "Düşüncesizlik"

438
*Yeniler konuşuyordu, yenilmiş ihtiyarlar susuyordu.

439
*Bir kimseyi ne kadar az tanıyorsak onun hakkında hüküm vermemiz o kadar kolaylaşıyor.

440
*Bugün çok uyudum ve çok şeyi fark ettim; mesela uzun zamandır neden öykü yazamadığımı; çünkü artık hiçbir hikayeye inanmıyorum.