441 - 450



441
*Okuldan birkaç gün uzaklaşınca teorik olarak harika fikirler geliştiriyorum, sonra okula gidiyorum ve tüm fikirlerimi en pratik yöntemle yakındaki çöp kovasına atıyorum.

442
*Kendimden bahsetmeme kararı aldım.

443
*Okumazsan canını okurlar!

444
*Okursan yine canını okurlar; tek fark canını nasıl okuduklarını anlarsın!

445
*Yalnızca bir kişiyi memnun etmek için yaşayın, kişi sayısı arttıkça memnuniyet azalacaktır.

446
*Herkesin durmadan bir yerlere gittiği bir zamanda ben, bir türlü kendime gelemiyorum.

447
*Tatilde ödev veren öğretmenden, verilen ödevi son güne bırakan öğrenciden Allah'a sığınırım.

448
*Herkes birilerinin kendilerine tuzak kurduğundan şikayetçi, oysa kimse başını kaldırıp yukarı bakmıyor.

449
*İnsanın kötüsü cehenneme gidecek de devletin kötüsü nereye gidecek!?

450
*Göz kapaklarımı indirdiğimde kimin içeride kimin dışarıda kaldığını sadece ben biliyorum.