1371 - 1380



1371
*birçok kişide karakterden çok karstik özellikler bulunur.

1372
*birileri bardağın dolu taraflarına bakmamızı istiyor, merak ediyorum sürahi nerede?

1373
*yazılı kağıtlarını okudum, üflemeleri kaldı.

1374
*siyasette che neyse sanırım edebiyatta da kafka o!

1375
*hayatı sadeleştirmek için seçilecek doğru renk siyahtır.

1376
*yazılı kağıdını okurken yeni bir yöntem geliştirdim önce notu veriyorum, sonra kağıdı okuyorum.

1377
*evdeki tüm saatler farklı vakitleri gösteriyor, bu da zamanın izafiliğinin kesin delillerinden.

1378
*iyi insanlarla aramdaki mesafeyi kapatmaya çalışıyorum. Onlar beyaz atlara binip gittiler, ben kara skodayla bu taraflarda dolanıyorum.

1379
*her teneffüs, kulaklarımı dinlendirmek için ciğerlerini zehirleyenlerin yanına gidiyorum.

1380
*artık yazılı kağıtlarına okuduktan sonra not verebileceğim.