1381 - 1390



1381
"Ya ben hiç çocuk olmamışım; ya o mübarek çocuğun hiç fotoğrafı yok!"

1382
"Lütfen, biraz susar mısın? Kurduğun cümleler ruhumu ıskalayıp mideme dokunuyor!"

1383
"Dünyayı kurtaracak fikir üzerine yaptığım araştırmalar bir sonuç vermedi, eldeki tek sonuç kıyametin ben öldükten sonra kopacağı yönünde!"

1384
"Mutlu insanlar kitap okumazlar, kitap mutsuz insanların katığıdır."

1385
"Gerçek değerini anlamak için kaybettiklerimin çoğunu bir daha hiç bulamadım."

1386
"Size çok komik bir şey anlatacağım ama gülmeyin!"

1387
"Aynı kitabı tekrar tekrar okumak tüm dünyalı ideolojilere darbe vurur!"

1388
"Fiilimsilerin münafık olduğunu dair fetva istiyorum TDK'den."

1389
"Düşüncelerim öfkeyle bana karşı ayaklandıklarında onlara oturmalarını söylüyorum."

1390
"Kimse bilmezse unutma ihtimalimiz daha fazla olur."