1231 - 1240



1231
"Hikaye anlatıcısına göre kişner!"

1232
"Her gece on ikide büyü bozulur ve gün usulca kendini uçurumdan aşağı bırakarak intihar eder."

1233
"Kitap okuyarak kendinizi içinde bulunduğunuz ortamdan soyutlayabilirsiniz!"

1234
"Ölenler bilir, hayat ihtiyacımız olandan her zaman daha uzundur!"

1235
"O kadar çirkinliği kapatabilmek için ben de olsam dükkan açardım."

1236
"Hatırladıklarımı asla unutmam!"

1237
"Umudunuzu kaybettiğinizde ölürsünüz ve işkence sona erer!"

1238
Geleneksel Karne Görüşü:
"Hak edilmiş bir başarıdan çok insanı ne mutlu edebilir ki."

1239
"Çekmecelerin tamamına bakmama rağmen zihnimde aldığım karnelere dair hiçbir iz bulamadım."

1240
"Bugün yolda yarım bıraktığım bir romanın baş karakteri ile karşılaştım sislerin arasında! Bana sanki bir şeyler anlatmak istiyordu ama arafta kalmışların suskunluğu mühürlemişti dudaklarını."