1241 - 1250



1241
"Kitap okurken yalnız olmadığımı hissediyorum."

1242
"Ben, insanların benim hakkımdaki düşüncelerini belirleyemem ama sınırları çizebilirim. Ve birileri her zaman sınırın diğer tarafına geçmeye çalışır."

1243
"Bazı şeylerin eksiklerini her zaman yaşarız. Onu tamamladığımızda her şeyin yoluna gireceğini düşünürüz. Oysa bazen bizi tamamlayan şey noksanlıklarımızdır."

1244
"Abartmak komik bir şeydir, burada ciddi bir iş yapıyor ve yaşamaya çalışıyoruz."

1245
"Aslında zihnimdeki büyük çölün adının Simeranya olduğunu kimseye söylemek istemedim."

1246
"Hayat doluydu ama çok da müsrifti; çabucak boşaldı içi!"

1247
"Zekamla alay edilmesine dayanamıyorum, zira ben yeterince ediyorum."

1248
"Düşüncelerinizi okuyabilirim!"

1249
"İyi şeyler her zaman olur ama çoğunlukla belli olmaz, bu yüzden çoğu iyi şey, hep çok kötü bir şeyden sonra gelir ve besbelli olur."

1250
"Neler olacağını bilmek pek güzel bir şeye benzemiyor!"