1501 -1510



1501
*Duvarda asılı bir mushaf vardı ve hikayenin sonunda biri onu alıp okumayı akletti.

1502
*Soğuktan bunaldığını hissetti.

1503
*Cinler Mahallesinde yaşayanlar var ve ölülerini Cinler Mezarlığı'na defnediyorlar.

1504
*Yaşadığım şehirde yaşamıyor gibiyim.

1505
*Kafamdan kalbime doğru hüzün turları düzenliyorum. En çok fotoğraf boğazdan paylaşılıyor.

1506
*Heceleri bir araya getirip sözcükler, sözcükleri bir araya getirip bomba gibi cümleler kuruyorum; ama hepsi vakti gelmeden patlıyor.

1507
*Kafamın içindeki herkes konuşuyor, kimse diğerini dinlemiyordu. Ben de ortaya bir bomba bırakıp çıktım.

1508
*Konunun ayrıntılarına girelim mi, dedi. Yok, dedim, şeytana gizlenecek yer vermeyelim.

1509
*Kafamın içerisindeki mezarlığın bakım çalışmalarını yapıyorum. Ne çok sahipsiz mezar var.

1510
*Hiçbir iz kalmadığında bile günahlarımızın üzerinde parmak izlerimizi bırakırız, ya eldiven kullanın ya da derhal tövbe edin!