1521 - 1530


1521
*Hayatı anlamanın yolu, hayatla olan mesafenizi korumaktır, ne çok yakın ne çok uzak!

1522
*Beni en çok korkutan şey, işler iyi giderken savaş baltalarını sımsıkı tutanların, işlerin biran önce kötüye gitmesini beklemeleridir.

1523
*Kalabalıklar tehlikelidir, çok bilmiş kalabalıklar daha tehlikelidir.

1524
*Ben bir hayaldim, kırıldım!

1525
*Mutlu insanlar kitap okumazlar, kitap mutsuz insanların katığıdır.

1526
*evdeki tüm saatler farklı vakitleri gösteriyor, bu da zamanın izafiliğinin kesin delillerinden.

1527
*Bir celladı tebrik ederken dikkat edin, bir sonraki işi siz olabilirsiniz!

1528
*tarifsiz bir keder taşıyorum içimde, tarif edebilseydim geçecekti muhakkak!

1529
*Önemli gün ve gecelerde söylenen sözlere itibar edilmez!

1530
*Okulu sevmiyor oluşum iyi bir öğretmen olma isteğimi engelleyemez.