1651 - 1660



1651
*Tıbba inanmıyorum, alternatif tıbba hiç inanmıyorum.

1652
*Delilikle dâhilik arasında bir yerdeyim; ortalarda, çok ortalarda...

1653
*Okul panolarında "Okumak özgürlüğe uçmaktır." sözünü sıkça görmeye başladım, algıda seçicilikte olabilir tabi ki, her gördüğümde bir alt yazı beliriyor zihnimde, "ama okullar da birer kafestir!" diye.

1654
*Ben öldükten sonra yaşayanların hepsi beni takip etmek için tek tek ölecekler.

1655
*Herkes bir şekilde değişir, önemli olan şey, değişime sebep olan katalizörün ne olduğudur.

1656
*İnsanların eğlenmeye zorlanması da bir işkence biçimidir.

1657
*Bir kitabı ikinci ya da üçüncü kez okuduğumda sanki o kitabı ilk kez okuyormuşum gibi bir hisse kapılıyorum. Kitabı daha önce okuduğumu bilmesem kitabı ilk kez okuduğuma dair yemin bile edebilirim.

1658
*Ben her şey hakkında hiçbir şey söylemek istemiyorum; iz'leyip geçiyorum galiba.

1659
*Bir gün anılarımı kaleme alacağım. Adını da "Bir Ağustos Böceğinin Anıları" koyacağım.

1660
*Ben bir yara idim, iyileşemedim.