1661 - 1680


1661
"Bu sorunun parçası olmak istemiyorum." dedi, "müsaadenizle soru işareti cümleyi bitirmeden diğer cümleye geçmek istiyorum."

1662
"Biraz düşünsen bu kadar içine atmazdın," dedi. "Kırk kez düşündüğüm için attım hep içime," dedi diğeri.

1663
"Kitap okuyor musun?" dedi kadın. "Hayır," dedi adam, gözlerimi kaybettiğimden beri sadece dinliyorum."

1664
"Kendinizde gördüğünüz en büyük beceriksizliğiniz nedir?" diye sordu soğuk bakışlarıyla. "Karşımdaki kişiye hayır diyememek!" dedim gözlerimi gözlerinden kaçırarak.

1665
"İnsan kendisini güzel bir yolda buluverir," dedi yolcu heyecanla. "Ama bu yolun sonunun güzel olduğu anlamına gelmez," dedi hancı ihtiyatla.

1666
*Üzerimdeki ölü toprağını silkeleyip hayatıma bir hortlak olarak devam etmeye karar verdim. Zombi olmayı da düşündüm ama o başka bir kültürün yaşayan ölüsü olduğu için uyum sorununu bu şekilde hızla aşmayı umuyorum.

1667
*Yeni yazmaya başlayacağım hikaye için etrafında dönen onlarca entrikayı anlamayan bir kahramana ihtiyacım var.

1668
-Bir aktivist olmayı nasıl başardınız?
-Hiçbir aktiviteye katılmayarak.

1669
*Hiçbir şey için geç değildir, belki biraz erkendir!

1670
*İç sesimi açıp kendimi dinliyorum.

1671
"Hafızana değil," dedi adam, "hislerine güven!"

1672
*Keşke dedi adam, "fakirlerin de zenginleri anladığı bir ay olsa!"

1673
*Psikolojinizi düzeltmeye çalışmayın, yayından.

1674
*Ufkumu çok fazla genişletmişim, artık odaklanamıyorum.

1675
*İnsani değerleri olmayanların istatistiki değerleri olur.

1676
*Bir kaçış biçimi olarak, Kitap Okumak!

1677
*Bugün okulumuzun rehber öğretmeni, "İnsan twitter'a neden girer?" diye bir soru sordu. Ben de verecek cevap bulamayınca, "Facebook'tan kaçmak için!" dedim. Diğer bir arkadaş, "İyi de o zaman sen instagram hesabını niye kapattın?" sorusuyla beni sarstı.

1678
*Bugün aklıma bir hikaye düşmüştü ama aklımı bulamıyorum.

1679
*Gülmeyi, gereğinden fazla yüz kasını yorduğu için tercih etmiyorum.

1680
*Ben bir iz’dim, silindim.