1721 - 1740


1721
*Farklı olandan rahatsız olacağınızı tahmin etmiştim ama bu kadar çabuk değil!

1722
*Doktorum yerime iki hasta bulursam beni iyileştireceğini söyledi.

1723
*Bazen bir hayal kurarsınız ve o hayalin mahkumu olursunuz!

1724
*İzahı olmayan şeyin mizahı olmaz!

1725
*Dünyayı ne kadar değiştirirsek değiştirelim hiçbir zaman istediğimiz yer olmayacak, kendimiz de!

1726
*Bu oyunda kaptığın köşeleri daire yapıyorsun.

1727
*Einstein, iz’afiyet teorisini benden ilham olarak geliştirmiştir.

1728
*Etrafımızda aç olan birçok insan var, açlar ama açlıkları fakirlikten değil!

1729
*Bir durumun mükemmel olması onun olmaması ile doğru orantılı.

1730
*Gazeteyi spor sayfasından okumaya başlayan biri olarak dergilerin en kısa yazılarından başlıyorum okumaya.

1731
*Tükenmişlik sendromu da tükenmiş! Tıp çok çaresiz.

1732
*Bilincim tarafından bilinçli şekilde aldatıldığımdan şüpheleniyorum.

1733
*Tıp çok gelişti! Artık evimizde bile ölemiyoruz!

1734
*Mutluluk bulaşıcıdır ama sıkıntı etmeyin, çabuk geçer.

1735
*Gelecekte her şey olabilirsin ama bugün ne olduğun daha önemlidir.

1736
*Yaptığım hesaplara göre yaptığım hesapların hepsi yanlış!

1737
*Aklımdan kalbime, kalbimden aklıma hicret edip duruyorum. Hangisine varsam diğeri daha makul geliyor.

1738
*Modern eğitim sizi zincirlerinizden kurtarır ama içine girdiğiniz kafesi görmenizi engeller.

1739
*Kendini kandırmış birinin sözleri sizi de kandırabilir.

1740
*Keşke hayat temenniler kadar güzel olsa ama sadece mükemmel işte!

Her gün birer birer azalıyoruz.