1701 - 1720


1701
*Biraz önce öfkemle tanıştım, bana biraz sakin gibi geldi.

1702
*Doktor bana şizofren olduğumu söylüyor, ben inatla yazar olduğumu söylüyorum.

1703
*Benim hakkımda konuşmayı bırak, bunu senden daha iyi yapanlar oldu çünkü.

1704
*Ben kendi kendimin klişesiyim!

1705
*Havada kimsenin hoşuna gitmeyen bir hoşluk var!

1706
*Birkaç romanı gerçekçi olması için yarıda bıraktım. Çünkü kahramanlarım çeşitli sebeplerle ölmüşlerdi.

1707
*Hepimiz kendi yalnızlığımızın eseriyiz.

1708
*Kendime rağmen hayata katlanabiliyorum ama kendim olmasaydım yaşayamazdım.

1709
*Arada sırada yaşamak bana titizce geliştirilmiş bir işkence gibi geliyor.

1710
*Kitap okurken bir cümlenin altını çizmeyi doğru bulmuyorum, öyle yapınca diğer cümlelere haksızlık yapıyormuşum hissine kapılıyorum.

1711
*Domino etkisini kırmanın en kolay yolu aradaki mesafeyi korumaktır.

1712
*Biz de küçük şeylerden mutlu oluruz ama insanı mutlu eden hiçbir şey küçük değildir!

1713
*Bu tweeti okuduğunuzda daha zeki birisi olacaksınız!

1714
*Hayatım kendimi taklit etmekle geçti.

1715
*Turşu kurmasını bilmeyen hayal kurmasın!

1716
*Yürümek, bağdaş kurmasını bilmeyenlerin yapabileceği bir eylem değildir.

1717
*Twitter'da o kadar çok yalan haber var ki kendi yazdıklarım dışındaki hiçbir şeye inanasım gelmiyor.

1718
*Amerika'nın günahlarını çıkarınca geriye hiçbir şey kalmıyor.

1719
*Uzaklara ulaşmak için yürüdüm hep, hiç yaklaşamadım, uzaklar hep uzakta kaldı.

1720
*Her şeyimizi aldılar ve yerine umut verdiler.