2334 - 2366



2334
*Yazmak, insanın içindeki cam kırıklarını bir kalem yardımıyla ayıklamasıdır.

2335
*Ben kendimle dalga geçebilecek bir zekaya sahibim ama sen kendini bence fazla yormamalısın!

2336
*Az kullanılmış, ikinci el yüzlere talibim!

2337
*İnsanların yüzleri de sözleri gibi eskir!

2338
*Çürümenin dirseklerden başladığı bir yerde uzun süredir çalışıyorum.

2339
*Her ölüm Azrail'i bana bir adım daha yaklaştırıyor.

2340
*Kendimle barışık falan değilim, ben kendimin düşmanıyım.

2341
*Elinizdeki zekaya sahip olun, öyle yapay şeylerden bir hayır gelmez.

2342
*Sen hayallerimin kahramanısın, lütfen orada kal!

2343
*Allah'ım iki iyilikten birini nasip et!

2344
*Allah'a yapılan havalelerde yeni bir ücretlendirmeye gidilmesinde fayda var, zira kimse kılıcını kınından çıkarmaya yeltenmiyor!

2345
*Eğitim Zayiatı: Yolu küçük yaşta okula düşmüş ve bir daha oradan çıkamamış olan ben!

2346
*Yaptıkları her işi kutsayan arkadaşlar seslerini kesseler iyi olacak!

2347
*Düşlerime yakışmadığın için seni düşlerimden süresiz olarak çıkartıyorum.

2348
*150. doğum günümde mezarımda parti vereceğim.

2349
*Biz kaybettiğinde de kazanan kişileriz.

2350
*Havalar soğuyor, güneye göç edin!

2351
*Bize sunulan anlaşılmaz dünyayı daha da anlaşılmaz bir şekilde ifade ederek iade etmek, düşüncenin kuralı haline geldi.

2352
*Yüzsüzlük ile ikiyüzlülük arasında duruyorum!

2353
*Mantıklı olmak günümüzde en büyük zayıflıktır!

2354
*İnsan bir zaman tüketicisidir.

2355
*Sahte sorulara hakiki cevaplar verilmez, sakız çiğnemeyin, hiç yakışmıyor ağzınıza.

2356
*Faranjit, hastalık olmaktan çıkarılsın yoksa iyileşemeyeceğim!

2357
*Faranjit sebebiyle valizlerini toplayan sesime, diz çöküp yalvarıyorum gitmemesi için. Boşuna nefesini tüketme, diyor faranjit gıcık gıcık!

2358
*Sabaha kadar öksürük nöbeti tuttum, kimse nöbeti devralmaya gelmedi!

2359
*Sosyalliğim, ortama uyamadığımda kendime, uyduğumda ortama kızarak geçiyor!

2360
*Zaman en iyi yumuşatıcıdır!

2361
*Yine yaklaşıyor yılışık bir öğretmenler günü...

2362
*Çevremdeki herkes kardan bahsediyor, karın ise bu umurunda değil!

2363
*Kitap okumaktan, kitap özetleri; şiir okumaktan, şiir ezberleme tehdidi dolayısıyla soğudum.

2364
*Müphemlik, ayın karanlık yüzüdür!

2365
*O kadar cimriydik ki selam bile vermezdik!

2366
*Dünyaya bir daha gelsem öğretmen olmak ister miydim? İlki dünyaya bir daha gelmek istemezdim, ikincisi hala içimde kütüphanede memur olmak gibi bir istek var, dünyaya bir daha gelirsem kariyerimi o tarafta geliştirmeyi istiyorum.