2367 - 2399


2367
*Vicdan azabı ile üzüntüler arasında kaldım, aklım aradan sıyrılıp çıktı.

2368
*İnsan sesiz kalarak susmuş, konuşarak da bir şey söylemiş olmuyor.

2369
*Buraya daha önce hiç gelmemiştim, rüyalarım hariç!

2370
*Değişen insan değil onun halleri!

2371
*Hayal gücümüze yaptığımız yatırımın sonucunu olarak tüm derinliğimizi kaybettik!

2372
*İyi olanların sayısı daima az, kötü olanların sayısı ise daima sonsuzdur!

2373
*Bu gece yaptığınız ibadetlerin karesini alıyoruz!

2374
*Unutmak isteğe bağlansın!

2375
*Ruh halinin hiçbir önemi yoktur!

2376
*Durmadan aynı anı yaşayan başka bir kişi miyim, yoksa geçip giden anların seyircisi tek bir kişi miyim?

2377
*Cenazeme katılamayacağım.

2378
*Yalnızlığıma saklanıyorum!

2379
*Bugün veli toplantısı yaptım, kendimi valiler toplantısındaki muhtar gibi hissettim!

2380
*İnsanın ölümcül yazgısından muaf olduğunu düşünen bir grup dünyalı ile çay içiyorum.

2381
*Bir kişinin yemek yediğini görerek kendi açlığını unutması kadar mantıksız bir gece!

2382
*Hayat hikayemdeki hayal kırıklıkları hep aynı karakterden kaynaklanıyor ve onu, aynaya her baktığımda görmek istemem de büyük bir çelişki yaşamama sebep oluyor!

2383
*Kırmızı çizgiler, kırmızı kalemi elinde tutana göre değişir!

2384
*Uzun zamandır kendimi taklit ederek yaşamaya çalışıyorum.

2385
*Bir sigara daha yakıyorum, Allah "rahmet" eylesin!

2386
*Kendine İşkencecisine İşkence Etmek İçin İşkenceci Olan İşkencecinin Öyküsü

2387
*Kafamın içindeki kurumuş bir kuyudan besleniyor düşüncelerim.

2388
*Kafanın içindeki sesleri sustur!

2389
*Aklın burada ama seni bulamıyoruz!

2390
*Hayatımı yazdım otobiyografi oldu!

2391
*Bir şeyin kalıcı olabilmesi için durmadan kendisini tekrar etmesi gerekir!

2392
*Kafamın içini hikayelerle dolu bir hazine sandığı sanıyordum, meğerse hurafelerle dolu bir çölmüş!

2393
*Zengin bir hayal gücünden geriye kalanlarla kıt kanaat geçinmeye çalışıyorum!

2394
*Kurmalı bir saat gibi kendisini yeni bir hikayeye kuruyordu.

2395
*Kafamın içerisindeki mezarlığın bakım çalışmasını yapıyorum. Ne çok sahipsiz mezar var.

2396
*Hiçbir iz kalmadığında bile günahlarımızın üzerinde parmak izlerimizi bırakırız, ya eldiven kullanın ya da derhal tövbe edin!

2397
*Heceleri bir araya getirip sözcükler, sözcüleri bir araya getirip bomba gibi cümleler kuruyorum; ama hepsi vakti gelmeden patlıyor.

2398
*Kafamın içindeki herkes konuşuyor, kimse diğerini dinlemiyordu. Ben de ortaya bir bomba bırakıp çıktım.

2399
*Konunun ayrıntılarına girelim mi, dedi. Yok, dedim, şeytana gizlenecek yer bırakmayalım!