2400 - 2433


2400
*Duvarda asılı duran bir mushaf vardı ve hikayenin sonunda biri onu alıp okumayı akletti.

2401
*Soğuktan bunaldığını hissetti.

2402
*Yaşadığım şehirde yaşamıyor gibiyim.

2403
*Kafamdan kalbime doğru hüzün turları düzenliyorum. En çok fotoğraf boğazdan paylaşılıyor!

2404
*Önce kendinizi kandırmayı öğreneceksiniz, gerisi çorap söküğü gibi gelir.

2405
*Konu benim, yardımcı düşünceler rahatsız olduğum her şey!

2406
*Düşüncelerim düşünme şeklimi ortaya koymasın diye hep farklı şekillerde düşünüyorum.

2407
*Sen her şey hakkında bir şey yazında, ben hiçbir şey hakkında her şeyin söylenebileceğini anlıyorum.

2408
*15 yıl dersleri notlarıma bakarak anlattım, son iki yıldır akıllı tahtaya bakarak anlatıyorum.

2409
*Sözelciyim ama ezberim kötü, belki de kripto bir sayısalcıyım!

2410
*Çok yorgunum ölemiyorum.

2411
*Düşüncelerimin ben düşünmeden önce sansürlendiği konusunda şüphelerim var!

2412
*"Kaplumbağalar gibi," dedi adam, "düşüncelerim de kendi kabuğuna çekildi."

2413
*Kitap okumak, şahsi ve muhteremdir!

2414
*Bazen birinin inandığı şeye kendimizi inandırmak zorunda hissederiz!

2415
*Bakış açınızı değiştirdiğinizde gördüklerinizden hiç memnun olmayabilirsiniz!

2416
*Biri çıkıp el falına baksın, sanki avucun ortasındaki çizgiler çok önemli bir sır veriyor!

2417
*"Biz buna kendini boş yere harcamak diyoruz," dedi adam, "siz ise çaba!"

2418
*"Bu kırmızı çizgiler," dedi adam, "kırmızı kalemi elinde tutana göre değişir."

2419
*Mutlu insanlar kitap okumazlar, kitap mutsuz insanların katığıdır!

2420
*Mutlu on yoktur, mutlu bittiyse son değildir, arkası gelecektir!

2421
*İnsan küçük şeylerden mutlu olmaz, insanı mutlu eden her şey büyüktür!

2422
*Hayat devam ediyor, cümlesini kurduğumuz her yerde hayat durmuştur!

2423
*Orta kelimesinden nefret ediyorum.

2424
*Hepimizin sırları var, bu başkalarına anlatamadıklarımız değil, kendimizden bile sakladıklarımız!

2425
*Hiçbir düşüncenin müridi değilim, olma ihtiyacı da duymuyorum.

2426
*Can sıkıntısı ve kaygıyı almış olsaydık, dünya da cennete çok benzerdi!

2427
*Hayat, boşlukları doldurmaktır, kolay görünür ama ince işçilik ister.

2428
*Zihnim düşüncelerimin huzurevidir.

2429
*Mutluluk, göçebedir.

2430
*Hayatlarınızı başkalarının mutluluğu üzerine bina edemezsiniz; çünkü insanlar mutluluğu hep uzaklarda arar!

2431
*Kafamın içindeki kazı çalışmalarında bir gün yazacağımı düşündüğüm o büyük hikayeye dair bir ize hala rastlanmadı.

2432
*Sıra dışı durumlara mucize demek küçük çapta bir cahillik belirtisidir; zira mucizeler oldukça sıradan şeylerdir!

2433
*İnsanlar sevdiklerinden korkmuyor ama tuhaf şekilde korktuklarını seviyor.