2434 - 2466


2434
*Teselli etmeyi abartanlar, sizin durumunuza düşmediği için en çok sevinenlerdir!

2435
*"Her yılbaşı aynı geyik muhabbeti!" dedi adam, "Ho, ho, ho!"

2436
*Bir yeni yıl lanetidir tüm dileklerin kabul olması!

2437
*Yeni yıla sağa ayağınızla girin," dedi hacı ama, "sevaptır!"

2438
*İnsanlar yüzlerini gökyüzüne asmıştı!

2439
*Sloganlar gök taşlarına benzer, atmosfere girdiklerinde bir süre yanar sonra kaybolur.

2440
*Ben hep kendimi düşünürüm, seni mi, seni kendimden hiç ayrı düşünmedim!

2441
*Hiçbir şey yapmamak için her şeyi yaparsın ama bir şey seni hiç rahat bırakmaz!

2442
* "Ne iş yapıyorsun?" diye sormuşlar ruhuma.
   "Seslendirme!" diye cevap vermiş.

2443
*Günün büyük bir bölümü düşündüğüm şeyleri düşünmediğime dairi kendimi ikna etmekle geçiyor.

2444
*İhtiyacın olmayan bir şeye sahip olmak da bir tür köleliktir!

2445
*Gecenin bir yarısında insan tüm yaşadıklarına rağmen içinde büyük bir boşluk hissediyorsa, Adem'le birlikte cennetten yeni kovulmuştur!

2446
*Kim demiş tebdil-i mekanda ferahlık var diye; asıl ferahlık, sırra kadem basmakta.

2447
*Roman ya da öykü okumak, sizi daha iyi ya da daha zeki biri yapmaz ama daha farklı görmenizi, hissetmenizi, düşünmenizi sağlayabilir, hayatınıza tat kadar ve algınızı zenginleştirir!

2448
*Zihnimin bazı karanlık köşelerine giden yolların üzerine barikat koydum ama patikalar her zaman açık!

2449
*En kötü yol arkadaşı bizimle gelmeye mecbur bıraktığımızdır!

2450
*"Sadece ben mi yapıyorum?" diye geniş bir kitleyi etkisine almış ve hızla yayılan bir normalleştirme hastalığı var ve derhal müdahale edilmesi gerekiyor!

2451
*Şair, filozofların düşünerek ulaştıkları noktaya hissederek ışınlanan kişidir!

2452
*İyi bir romanda gereksiz sözcük bulunmaz, bulunması zaten anlatım bozukluğuna sebep olur!

2453
*Beni bir derkenar olarak düşmüşler hayatın bir köşesine.

2454
*Benim üzerime içini dökme!

2455
*Bazı kalpler tek kişilik türbe, bazıları ise şehir mezarlığıdır.

2456
*Birkaç tweet boyunca alternatif bir düşünme çizgisi izleyip, farklı bir istikamette yanılgıya düşmeyi planlıyorum.

2457
*Hayat bundan daha güzel ve bundan daha kötü olamazdı.

2458
*Paralel evren diye bir şey yok, olsa ben bilirdim. Ama ahiret var, bildiğimden değil inandığımdan söylüyorum!

2459
* Milena, çay koysana. Annemler gelecek!  [Kafka]

2460
*Bütün hayat hikayem ben doğmadan önce yazılmıştı. Ben sadece aradaki mürekkep lekelerinin ne anlama geldiğini çözmeye çalışıyorum.

2461
*Bazen her şey düşündüğümüz gibi gelişir ve bu kaçınılmaz bir felakettir.

2462
*Bir sınırın var olduğunu anlamanın yolu, sınırı aşmaktır.

2463
*Sıradan bir insanın sınırları aşmasının en kolay yolu yazmaktır.

2464
*Bazen az olan çok olandan daha çoktur.

2465
*Bazı sözler çok güzeller ama doğru değiller.

2466
*Okumak düşüncenin ısınma hareketleridir.