871 - 880



871
"Zaman bir bütün, geçmiş ve gelecek tek bir andır. Aslında her şey başladığında bitmişti."

872
"Saatleri ileri almak vakte ihanettir."

873
"Aslında her şey başladığında bitmişti."

874
"Zaman bir bütün, geçmiş ve gelecek tek bir andır."

875
"Hayat, her an bir seçimden ibaret değil mi?"

876
"Bugün ne oluğumu biliyorum ama yarın ne olacağım hakkında hiçbir şey bilmiyorum."

877
"Kitap okumak bağımlılık yapmaz, rahatça başlayabilirsiniz."

878
"Bazen buraya çok önemli bir şeyi yazıyorum; sonra bakıyorum gerçekten önemli bir şey, o zaman paylaşmaktan vazgeçiyorum."

879
"Hayatta en sevmediğim sorulardan birisi, nereli olduğum sorusudur. Şimdi soru sahibine aslen Jüpiter asıllı bir Marslı, ama doğma büyüme ve ölme Dünyalı olduğumu anlatmak ve ondan anlamasını beklemek bana haksızlık değil mi! Yok bu soruyu sevmiyorum. Siz de sevmeyin!"

880
"Hayat çok güzel ama fazla kalıp bıkmak istemiyorum."