881 - 890



881
*Ben çok şaşkın bir insanım! Mesela, her sabah uyandığımda hala yaşıyor olduğum için çok şaşırıyorum. Daha hiç ölmedim onun için ölünce şaşırıp şaşırmayacağımı bilmiyorum.

882
*Bugünü çok önemli hale getiren diğer tüm önemsiz günleri sevgiyle selamlıyorum. Siz olmasaydınız bugün de olmayacaktı.

883
*Düşündüklerimi ifade etmediğim sürece düşündüğümden şüphe ediyorum.

884
*Bana sorarsanız, bana sormamanızı tavsiye ederim.

885
*Karşısında olduğun şeyi, taraftarı olanlardan daha iyi bilmelisin!

886
*İnternette geçirdiğim zamanı daha faydalı şeyler yaparak da harcayabilirim. Ancak 1- Pragmatizme karşıyım, 2- Harcadığım zaman zaten bana ait değil, olsa bilirdim.

887
*Boşluk...

888
*Sevmediğim psikolojik kavramlardan bir tanesi de "empati" kavramıdır.

(Zira kendimle de empati kurabiliyorum)

889
*Empatinin kötü tarafı. sizi çok rahat bir şekilde manipülasyona açık hale getirmesidir. Bu sebeple karşıdakini anlamak başka bir şey, ona hak vermek başka bir şeydir.

890
*İnsanlığı tam kurtaracağım, vazgeçiyorum. Tabi benim de haklı tek bir gerekçem var: Sonra insanlığı benden kim kurtaracak!?