891 - 900



891
Bir adaletsizliği başka bir adaletsizlikle temizlemeye çalışırsan kiri sadece büyütürsün, adaleti sağlamış olmazsın!
(çoğunluk bunu adalet olarak görebilir ama ben o çoğunluktan değilim.)

892
"Ben özeleştiriye açık bir insanım!"

893
Ben yazarken düşünen bir insanın, yoksa genelde pek düşünmem.

894
Öğrenciler de evlatlar gibidir, hangisinin hayırlı hangisinin hayırsız olduğunu zaman gösterir; onun için her zaman adaletli davranmak gerekir.

895
Hepinizden bir anda nefret etmem mümkün değil, bu yüzden zamana bıraktım; yavaş yavaş nefret edeceğim.

896
Sanırım yazma kabiliyetimi bir yerlerde unuttum. Görürseniz, insanlık için iyi bir şey yapın ve görmezlikten gelin.

897
Ölünce yaşamak istemiyorum.

898
Cenazemde yemek verilmeyecektir, bu yüzden aç gelmeyin.

899
Boşluk...

900
Ben, basit ve sıradan bir adamım ve öyle de kalmak istiyorum.