2500 - 2533



2500
*"Tanrıya inanıyorum," dedi yolcu, "umarım bu yolculuğun sonunda o da bana inanır."

2501
*Uzun zamandır sınava girmiyorum, kopya çekmeyi de unutmuşum, doğru cevapları yanlış şıklara işaretlediğimi fark ettim. Düzeltmeye kıyamadım, öyle teslim ettim kağıdı.

2502
*Kümeste tok tavuk, aç tavuklara darı ambarına nasıl ulaştığını anlatıyor.

2503
*Hiçbir yere ait hissetmiyorum kendimi, hiçbir yere!

2504
*Fanatizm körlüktür!

2505
*Kahraman olacağım ama önce kahramanlar ölür, arkada kalanlar hikayemi yazıp beni reklam ederler diye vazgeçiyorum.

2506
*Rüyalarımı hatırlamıyorum, bu yüzden durmadan rüya kurguluyorum.

2507
*Gözlerimi kapattığımda ruhum karanlıkta kalıyor.

2508
*Hayat bir oyun, oyun bir hayat.

2509
*Hancı, "konuyu biliyorum," dedi yolcuya, "ama bu önemli değil, önemli olan bunu senin nasıl anlattığın!"

2510
*Benim bu yaptığım uyumak değil, kaçmak!

2511
*Ortada bir masa varsa haklı olan her zaman kaybeder!

2512
*Ejderhalarım son petrol zamlarından sonra benzin yerine motorin içmeye başlamıştı, bu gidişle sonunda ziftin pekini içecekler!

2513
*Her şeyi, önce her şeyin yolunda olması bozdu.

2514
*İçime bir öykü daha ölü doğdu.
  Bir ölü daha doğdu içime öykü.
  Ölü öykü içime bir daha doğdu.

2515
*Seni kandırmanın tek yolu kendimi kandırmaktı.

2516
*Kendi acıklı başlangıcımı kaleme aldım, doğumumu yazdım.

2517
*Yanlış yapıyorsunuz, diyorsa biri kesin konunun uzmanıdır!

2518
*Ne kadar çok açık var, açıklanması gereken.

2519
*Annemin bana verdiği yetkiye dayanarak kendimden hiç memnun olmuyorum.

2520
*Şiir okuyup hikayeler yazıyorum. Hikayeler okuyup şiir yazamıyorum.

2521
*Bu bir ilk mi? Hayır ama son olabilir!

2522
*Ben kısa mesafe koşucusuyum, maratonlar bana göre değil!

2523
*Pişmanlıklarımız kırmızı çizgilerimizdir.

2524
*Herkesin pişmanlıkları arasına sıkışıp kalmış bir hayatı vardır.

2525
*Allah iyilerle karşılaştırsın, zira kötüler her yerde!

2526
*Katili gidip onu kiralayana şikayet ediyoruz.

2527
*Ölümsüz olsaydım ilk isteyeceğim şey, ölümlü olmak olurdu; ama ölümlüyüm!

2528
*Ben kendime geldiğimde hayat pek bir çekilmez oluyor, benim kendimden uzak durmam gerekiyor bu sebeple.

2529
*Yağmurun ülke genelinde mübalağa sanatıyla örnekler verdiğini duyuyor, bizim buralar için de tecahül-ü arif yaptığına tanık oluyoruz!

2530
*"İnsanlar," dedi adam, "kendi söylemekten çekindikleri şeyleri başkalarına söyletmek istiyor!"

2531
*Bir şeyi gereğinden fazla uzatırsanız, süner.

2532
*Lütfen beni takip etmeyi bırakır mısınız, iz'lerimi kapatıyorsunuz!

2533
*Birisi Türkçe konuşuyorsa sonuna kadar dinlemek gerekir, zira ne söyleyecekse en sonra söyleyecektir.