2534 - 2566



2534
* "İlk tuttuğun orucu hatırlıyor musun?" diye sordu adam. "Ben dün ne yediğimi hatırlamıyorum." dedi diğeri.

2535
*Yarın bir sürü insan yüzümü görmenin mutluluğu ile cennete gidecek.

2536
*Ben Ramazan olsam, gidince yerime Bayram'ın gelmesine çok bozulurdum.

2537
*Bayram sendromunun yanında Pazartesi Sendromu nedir ki!

2538
*İnsanın her zerresi öyküden imal edilmiştir.

2539
*Yolun sonunu eninde sonunda görecek olanlar yürümeye devam edenlerdir.

2540
*Ölmeden önce yapılması gerekenler listesindeki şeyleri yapmaya ömrüm yetmeyeceğini bildiğimden hepsini yapmayı diğer tarafa bıraktım.

2541
*Tırnaklarınızla kazıyarak gelebileceğiniz en iyi yer, birkaç güzel söz ve bolca hayal kırıklığıdır.

2542
*Yapmak istediğin şeyler konusunda ketum olmak en iyisidir, yapmadığınızda kimseye borçlu olmazsınız.

2543
* "Bu şey nasıl uçurulur biliyor musun?" diye sordu Alaaddin halıya bakarken.

2544
*Unutmayacağım dediğim çok şeyi hatırlamak bile istemiyorum.

2545
*"Onu bu kadar iyi yapan şey ne?" diye sordum heyecanla. "Öykülerini soğukkanlılıkla kaleme alması!" dedi diğeri.

2546
*Biz üç kişiydik: ben, kendim ve sessizlik!

2547
*Duygularını nasıl ifade edeceğini bilmiyorsun, anladım; ama keşke, düşüncelerini nasıl ifade edeceğini bilseydin!

2548
*Kelimeler doğru şekilde sıraladığımda insanları büyüleyebilirim ama bunu yapmıyorum, çünkü büyücüler cenneti diye bir yer yok!

2549
*Madde 1- Hanım haklıdır.
  Madde 2- Ben haklı olduğumda birinci madde geçerlidir. [Kanuni İz]

2550
*Meselesi kalmayan insanlar, mesele sahibi olmak üzerine konuşmaya başlayanlardır.

2551
*Işık hızını geçseniz de karanlığa yetişemezsiniz!

2552
*Ülkeyi terk etmeye karar verdim. Sahte pasaporta, yüklüce paraya ve birkaç yabancı dile ihtiyacım var.

2553
*Kelimeler doğru şekilde sıralandığında insanları büyüleyebilir!

2554
*Bugün temenni mi etsem yoksa yarın tebrik mi etsem arasında kaldım. İşte burada üçüncü nokta devreye giriyor, dua edelim!

2555
*Edebiyat, çok sesli bir sessizliktir!

2556
*Hepimiz büyük hikayenin küçük parçalarıyız.

2557
*Yüzümü alıp gitmek istiyorum ama bu çevremdekilere karşı pek yüzsüzlük olur diye duruyorum.

2558
*En son taşı benim atmam lazım!

2559
*Kalabalığız ama nitelikli değiliz.

2560
*Bir öykü yazmaya çalışıyorum ama hep bir kelime fazla geliyor.

2561
*Hava da çok sıcak, bir kova suyu başımdan aşağı dökerek Yunus Emre Meydanı'nda güneşi protesto etmeyi düşünüyorum.

2562
*Günde bir iki saat depresyona girip çıkıyorum. Tam olarak hangi tarafın tam olarak beni ifade ettiğine karar veremedim.

2563
*İlk kimin uyandığının ne önemi var, nasıl olsa diğerini de uyandıracak!

2564
*İlk kimin çürüdüğünün ne önemi var, nasıl olsa diğerini de çürütecek!

2565
*İnsan, en gelişmiş makinedir.

2566
*Hanıma mehdi olduğumu açıklasam mı, dedim, gözlerini oyarım, dedi.