2567- 2599


2567
*Aşırı sıcakları protesto etmek için başımdan aşağı bir kova su döken şahsa suyu gereksiz yere harcadığı gerekçesiyle ceza yazıldı. Şahsın yazılan cezayı terleyerek sileceği açıklandı.

2568
*Hayat birden güzelleşti.

2569
*Hayatın anlamını çözerseniz hayatla bir bağınız kalmaz!

2570
*Bütün korkusu koşturmacanın bir anda sona ermesiyle amaçsız kalacak olmasıydı.

2571
*Süper kahraman olsam kesin kaplumbağa olurdum. Süper gücüm de her şeyi yavaşlatmak olurdu işte!

2572
*Kendimi dünyadan ahirete doğru ilerleyen bir kaplumbağa gibi hissediyorum ama otobanın tam ortasındayım!

2573
*Biraz önce hayatım bir film şeridi gibi gözlerimin önünden geçti ama en güzel sahnelerin hepsi kesilmişti!

2574
*O sahneler kesildiği için onları hiç yaşamadığımı da şimdi anlıyorum.

2575
*Kefenin cebi yok, çünkü kefenin kendisi bir cep!

2576
*Yedek kutsal hayvanımız ise Kirpi'dir.

2577
*Bir kaplumbağayı takip etmek hiç de kolay değildir.

2578
*Kaplumbağaların kimseye eyvallahı yoktur, Allah'tan başka!

2579
*Kurbağalar, cadıyı öpmüş prenslerdir!

2580
*Kurbağalar ve kaplumbağalar arasında hiçbir bağ yoktur!

2581
*Üçüncü sınıf bir aksiyon filmi için senaryo yazmayı düşünüyorum.

2582
*Üniversite okurken bir yıl yurtta kaldım. Bazen marketten bir şey alıp gelmek için çöp çekerdik. Birkaç sefer hep kısa çöpü çektim. Ondan sonra bir daha kura çekmedik. Bir şey alınacaksa gidip alıp geldim.

2583
*Kaplumbağa Terbiyecisi tablosu tamamen bir algı operasyonudur, kaplumbağalar doğuştan terbiyelidir.

2584
*An gelir, bir fotoğraf tüm öyküyü anlatıverir.

2585
*İnstagram hesabımdan bir sayıda fotoğrafçıyı takip ediyorum. Böylece farklı bakmayı öğrenmeye çalışıyorum. Doğru noktadan bakarsam aradığım şeyi görebileceğimi umut ediyorum.

2586
*Paranoyak değilim ama biz de az izlenmedik!

2587
*İnsan doğası gereği tahrif edicidir.

2588
*Edebiyat ve Kaplumbağa Derneği

2589
*Hepimiz bir geç kalmışlık hissi içerisinde yaşıyoruz ama belki de erken geldik!

2590
*Bir rahip asla casusluk yapmaz ama bir ajan papazlık yapabilir, gibi ortaya karışık bir durum.

2591
*Hoşgörü kelimesini hiç sevmiyorum, hoş olmayan bir şeyi hoş görmekte neyin nesidir?

2592
*Balıkçı tezgahındaki balıklar birbirinden ayırt edilemeyen uzak doğulular gibi görünüyor gözüme hep!

2593
*On parmağında on marifet olan insanlara hayranım, ama ben iki elimle bir işi anca yapıyorum.

2594
*İlham perime dönüp, çok tembelsin, dedim. Yok, dedi, seni yormak istemiyorum aslında.

2595
*Benim de hayatım bir film şeridi gibi gözlerimin önünden geçip gidecek mi? Bu hafıza ile hiç sanmıyorum!

2596
*İz'lenecek kitaplar, okunacak filmler, dinlenecek diziler biriktirdim. Çok mesudum.

2597
*En güzel uykuları bile kaçıran bir alarm zili mutlaka vardır.

2598
*Açılın ben doktoru tanıyorum!

2599
*Varlığımı yokluğuma hediye etmek istiyorum.