2600 - 2633


2600
*Şurada ağız tadıyla geyik muhabbeti de mi yapamayacağız, dedi Noel Baba.

2601
*Umuda umutsuzca bağlanmış vaziyetteyiz!

2602
*Gece ne oluyor bilmiyorum, sabaha kadar içim umutla doluyor sanki. Güne o kadar umutla başlıyorum. Yavaş yavaş tükeniyor sonra. Akşam yatağa tüm umudu tüketmiş olarak giriyorum.

2603
*Hayallerinin kimseyle arana girmesine izin verme!

2604
*Klişeler çok satar!

2605
*Ben demiştim demek istiyorum ama demedim.

2606
*Adam tekneden kafasını uzatıp köpek balığına seslendi: "Tehlikeli sularda yüzüyorsun!"

2607
*Kayıt olunduğunda diplomanın verildiği, öğrencilerinin devam zorunluluğunun olmadığı, öğretmenlerin canının istediğini anlattığı, herhangi bir müfredatın yürürlükte olmadığı, belirli bir mekanı bulunmayan yeraltı okuluna kayıtlarımız başlamıştır, kayıt dediysek o da lafın gelişi!

2608
*Dışarıda bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyor ve biri durmadan bardağı doldurmaya devam ediyor.

2609
*Bazı insanlar çok mutsuz ama farkında değiller.

2610
*Öğretmenlikte eksik olan şey profesyonellik, hepimiz amatör ruhla sınıflara girip çıktığımız için bu kadar yıpranıyor ve yıpratılıyoruz.

2611
*İç sesim okuduklarıma seslendirme yapıyor.

2612
*Bir hikayeyi kendi iç sesimden dinlemediğim sürece sevemiyorum.

2613
*Bu kitabı kahve içerken okumanızı tavsiye etmem ama çayla iyi gidiyor.

2614
*Kıyamet koptuğunda oğlumun diktiği ağacın atında yatıyor olacağım.

2615
*Hiçbir şey kağıt üzerinde durduğu gibi durmaz hayatta, kaderimizde...

2616
*Belediyenin parke taşları korumak için üzerine asfalt dökmesi gündem olmuş durumda, oysa o güzelim taşları korumanın en iyi yolu bu!

2617
*Üzerime ölü toprağı serpilmiş gibiyim, rahatsız etmeyin!

2618
*Kitap, karanlık zihinlerin panzehiridir.

2619
*İnsan gerçekle yaşayamaz, kendi gerçeğiyle yaşayabilir ancak!

2620
*Aklıma gelen fikirler kafamın içindeki çölde kayboluyorlar!

2621
*Bir parantez açıp (içine yazdıklarımız) parantezi kapattıktan sonra mevzunun tamamen dışında kalır.

2622
*Ayna ayna, söyle bana, ben neredeyim?

2623
*Erkekler ağlamaz, ağlıyormuş gibi yapar!

2624
*İyilikleri gizli, kötülükleri açıktan yapmak makbuldür!

2625
*Cücük Prens'in öyküsünü yazmaya başladım. Bir baş soğan -16 gezegeninde yaşayan Cücük Prens, gezegenin kokusundan muzdariptir. Kokunun kaynağı bir türlü bulamadığı için de üzüntüden gözleri durmadan yaşarmaktadır.

2626
*Duygularımı ne kadar iyi sakladıysam artık, şimdi bulamıyorum.

2627
*Sıkıcı hayatımı renklendirmenin en kolay yolu ufak tefek aptallıklar yapmaktır.

2628
*Komaya girmeyle ilgili vasiyetimdir. 7. günden sonra fişi çekin. 7. gün uyanacağıma dair bir emare varsa daha erken çekin.

2629
*Kitabı okumak istiyorum ama kitap kendisini okumama bir türlü izin vermiyor, oluyor işte böyle şeyler.

2630
*Hayat, oyuncağı kendimiz olan bir oyundur.

2631
*Her şeyi tamamlamak için kendimizi parçalıyoruz.

2632
*Ben iyi benzettiler, kendime!

2633
*Şikayet ederek kabul etme diye bir şey buldum, patent başvurusu nereye yapılıyordu.