2667 - 2699



2667
*"Hayat, bir matematik işlemi değildir. Her şeyi doğru yapsanız bile sonuç farklı çıkabilir ama," dedi hoca veda konuşmasında "siz gidiş yoluna önem vermeye devam etmelisiniz."

2668
*Hancıya dönüp, "Asıl sorulması gereken," dedi yolcu, "bizim neden gittiğimiz değil, senin neden kaldığın?"

2669
*"Zaman çok değerli bir şey değil," dedi İbrahim, "çünkü tükeniyor."

2670
*Zamanın gerildiği bir döneme denk gelmişiz.

2671
*Çok güzel hiçbir şey yaparım.

2672
*Hiçbir yere gitmek istemiyorum ama bazı yerlere kendimin temsilcisi olarak gitmek zorunda kalıyorum.

2673
* -Hep oturuyorsun.
   -Ayaktayken yazamıyorum.

2674
*Ben bir süre sonra vazgeçeceğimi bildiğim için yaşamaktan baştan vazgeçtim.

2675
*Ben aslında aynı şeyleri anlatıyorum ama bakış açım sabit değil.

2676
*Okuduğum kitaplar hakkında "susma hakkı"mı kullanıyorum.

2677
*Şimdiki tembelliğim, zamanında çok çalışmışlığımın sonucudur.

2678
*Bir cinayeti gözlerden saklamanın en iyi yolu onu herkesin gözü önünde işlemektir.

2679
*Bir metinde yazar "deneysel" bir şeyler yapıp bunu okuyucunun gözüne  soktuğu anda kendimi kobay faresi gibi hissediyor ve okuduğum peynirden hızla uzaklaşıyorum ama kafesin de dışına çıkamıyorum.

2680
*Ben tembelliği, bir eylem biçimi olarak destekliyorum, yoksa kimse huzur içinde tembellik edemez!

2681
*Kıyamete çok az kaldı, en azından ben kendiminkini elli yıl içerisinde göreceğim.

2682
* "Kendimi bulmak için çıktığım her yolculuğun sonunda," dedi yolcu, "kendimi hep bir handa buldum:"

2683
*Vicdan konusunda da tereddütlerim var, bir çok konuya pragmatik yaklaştığını düşünüyorum.

2684
*Hepimiz ölüm ve yaşam arasındaki ikilemde kalıyoruz uzun süre, sonra Azrail geliyor ve sorunu çözüyor!

2685
*"Aslında çok kötü biri ama ne yapsın çevresi iyi." demiş biri benden bahsederken, haklı!

2686
* "Yola çıktığı yolu unutan her yolcu," dedi hancı, "her kavşakta savrulmaya mahkumdur."

2687
* Mutluluk yoktur, sadece tanımları vardır.

2688
* "Bir şehri sevmek," dedi yolcu, "orayı terk etmekle başlar."

2689
* "Beni dolduruşa getiremezsiniz," dedi adam, "zaten çok doluyum!"

2690
* Bu çok önemli bir konu diyerek hazırlandığım dersin, öğrenciler tarafından hiç dikkate alınmamasının verdiği hüzün/gibi.

2691
*Gözünüzü açık tutun, tatil dediğin göz açıp kapayıncaya kadar geçer.

2692
*Bütün fallar gelecekten bahseder ama hep geçmişe baktırır.

2693
*Öykücünün, iyi öyküleri olur ama iyi öykü kitabı kolay kolay olmaz.

2694
*Kendi mutluluğumuzu, başkalarının mutsuzluğuna bakarak inşa ediyoruz çoğunlukla.

2695
*Yokluk bize çok şey öğretti, varlık dışında.

2696
*Yeni bir intihar yönetim keşfettim, doğal ölüm gibi görünüyor.

2697
* -Genç yazarlara bir öneriniz var mı?
   -Pazarlama okusunlar!

2698
* Kendi içlerine kapanıp yaşamayı çok severler. /Burcumun hakkını veriyorum.

2699
*Kıyamet, her şey sessizliğe büründüğünde kopacak!