2634 - 2666



2634
*Gezmeyi bu kadar sevmeyen birini ilk kez görüyorum, dedi. Benim atalarım yerleşik hayata ilk geçenlerden, dedim anlamadı.

2635
*Kendimle yaptığım ateşkes anlaşmasını barış görüşmelerinin tıkanması dolayısıyla tek taraflı olarak bozuyorum.

2636
*Ruh halimi aynısıyla yansıtan kitapları okuyamıyorum.

2637
*Ortaokullara her yıl "kitap okuma hazırlık sınıfı" konulmasını teklif ediyorum.

2638
*Neden öğrencilerin erken mezuniyet hakkı yok!

2639
*Bazen yere inmemizi engelleyen şey paraşütün açık olmasıdır.

2640
*İyi bir yalan kişinin duymak istedikleri üzerine kurulur.

2641
*Kendimi geçen gün köşeye çekip bir güzel nasihat ettim, gerçeği kulağına fısıldadım ama o sırada geçen kamyonun sesinden anlamadı. Gerçek tuhaf bir şey, ikinci kez fısıldandığınız zaman ilki kadar sahici gelmiyor kulağa!

2642
*Son zamanlarda ilginç şeyler oluyor olması hiç ilginç değil!

2643
* "Hepimiz aynı gemideyiz," diye bağırdı deli, sonra ekledi, "niye sadece benim miden bulanıyor öyleyse!"

2644
*Bu tweetin üzerinde beğeni almış bir tweetten sonra atılmış olmanın hüznü var. Tabiri caizse bu mahzunluk, güzel kız kardeşin ablası olmak gibi bir şey!

2645
*Dahi anlamına gelen deliler ayrı takılır.

2646
* "Af dilemek," dedi, "izin almaktan daha kolaydır."

2647
*Bazı kitaplar bitmesin diye yavaş yavaş okuyorum.

2648
*Hikaye anlattığını unutan öykücüler var aramızda.

2649
*Herhangi bir ruh hastalığına adımı vermesinler diye doktora gitmiyorum.

2650
* Ramazan: "Sorsam beni çok seviyorlar ama gidiyorum diye bayram yapacaklar." diye aklından geçiriyordu tasını tarağını toplarken.

2651
* "Eskiden uçmanın bir kerameti vardı," dedi şeyh, "şimdi bir uçak biletine bakıyor."

2652
* "Mutluluğun ne olduğunu bilmiyorum," dedi yaşlı bilge, "ama mutsuzluğu iyi tanırım, ondan geriye kalan bir şey varsa o da mutluluk olabilir!"

2653
* "Sevmediğim şehirler" diye bir şey yok, sevdiğim bir şehir yok benim. Biraz önce aydınlandım.

2654
* Bir kez şeker toplamaya gitmedim, belki gitseydim bayramları sevebilirdim.

2655
* "Ben bir münzeviyim," dedi Cemal, "bu yüzden bayramlar bana göre değil."

2656
*Her klişe, hayatına orijinal bir fikir olarak başlar.

2657
*İftardan sahura kadar oburları anlamaya çalıştım.

2658
*Doğal düzen, düzensizliktir.

2659
*Köyde yaşamak aklımın ucundan bile geçmiyor, tatil köyleri de dahil!

2660
*"Dünya kocaman bir mezarlık," dedi kabilenin bilgesi "ama bunu ancak küçücük bir mezara girince anlıyoruz."

2661
* -Bayramda eve geldik, bulamadık.
   -Bayram dolayısıyla kapalıydık.

2662
*Ütopyalar ve distopyalar arasında dünya tam da olması gerektiği gibi.

2663
*İz'landa ile olan ilişkilerimi muhtarlık seviyesine indiriyorum.

2664
*"Pazartesi ile birlikte üzerimdeki gerilimin büyük bir bölümü azalacak," dedi münzevi "bayramın olumsuz etkileri üzerimden kalkacak!"

2665
*İki tür öykü var; birincisi ilhamla gelip kendini yazdıran öykü, ikincisi yazarın yazmak istediği öykü. Birinciler coşkulu, ikinciler ise daha mekanik oluyor. Birini diğerine tercih etmek doğru olur mu bilmem, iki şekilde de iyi ve kötü öyküler çıkıyor.

2666
*Ey yeşil sarıklı ulu hocalar, bana her şeyi öğrettiniz, bu hiç iyi olmadı.